pisze list

Strona z ciekawymi wpisami

Czy Was tez drażnią reklamy?

w dniu Maj 11, 2013

Przedsiębiorcy co rusz rozważają, które z narzędzi promocyjnych wybrać, żeby powiększyć grono klientów, aby powiększyć zyski przedsiębiorstwa. Reklama dzisiejszych czasów nie polega tylko na udzielaniu się w środkach masowego przekazu takich jak radio, czy tv. Reklama jest teraz niezwykle zawiłym mechanizmem i korzysta z wielu technik. Nadzwyczaj popularna jest reklama internetowa, a w szczególności bijący rekordy tzw. social media marketing. Musimy uzmysłowić sobie, że nie jest to nachalna wersja reklamy, jaką klienci omijają.
Social media to czynności wykonywane na serwisach skupiających społeczność w Internecie. Mającymi największą liczbę użytkowników i w związku z tym będącymi w zainteresowaniu fachowców od reklamy portalami skupiającymi społeczność w naszym kraju są: Facebook, Twitter, Google+, Digart. Jest to narzędzie dopiero zaczynające się rozwijać. W naszym kraju mało, bo 5 % przedsiębiorstw korzysta z social media. Niezaprzeczalny jednakowoż jest oczywiście fakt, że social media należy do metod bardzo przyszłościowych, ponieważ Internet notuje błyskawiczny progress, a ilość surfujących wciąż wzrasta. Bardzo ważne jest pokazanie firmy na Facebooku, założenie tam fanpage’a i systematyczne zdobywanie fanów. Kolejnym sposobem na promocję jest tzw. custom publishing. Kryją się za tym narzędzia reklamy, które w doskonały sposób tworzą świadomość marki. Zainteresowani w sposób bardziej przychylny odnoszą się do tego typu reklamy, gdyż nie jest ona nachalna, umożliwia wybór np. w sprawie zostania fanem firmy. To zainteresowani decydują o tym, że są zainteresowani informacjami dotyczącymi firmy. W takiej sytuacji ten rodzaj promocji jest niezwykle skuteczny.

Advertisements

%d blogerów lubi to: